Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Atenció a la ciutadania

organitzacio1.jpg

Què us ofereix l’OAC?

  • Un únic espai per a les vostres relacions amb l'Ajuntament.
  • Tota la informació del municipi i l'Ajuntament a través del telèfon 010, o del 93 811 48 04 si truqueu des de fora del municipi.
  • Un ampli horari d'atenció, des de les 8.30 fins a les 14.30 hores de dilluns a divendres, i de 16 a 18.30 els dijous a l'oficina de Sitges (excepte en els períodes d'estiu, Setmana Santa i Nadal).
  • 365 dies a l'any de servei a través de Carpeta ciutadana, on podreu trobar tota la informació dels tràmits municipals i presentar sol·licituds.
  • Personal polivalent i format de manera continuada en l'atenció a la ciutadania.
  • Informació completa de la vila i dels serveis municipals. 
  • Informació comprensible de tots els tràmits municipals així com tots els formularis necessaris.
  • Un servei únic per a la recollida de suggeriments, iniciatives, demandes i queixes.
  • Possibilitat de realitzar determinats tràmits d'altres administracions que us eviten desplaçaments a altres municipis. 

 

Serveis que ofereix i canals d’accés

Atenció presencial:

  • Informació general de serveis municipals, de la tramitació administrativa i de la ciutat.
  • Assistència per a la presentació i registre de sol·licituds i tràmits municipals, i d'altres administracions públiques.
  • Realització completa de tràmits de resolució immediata (empadronament, assabentats d’obres, targetes de transport per a la gent gran, cites prèvies, etc.).
  • Punt d'autoservei per a l'obtenció de cita prèvia, de volants d'empadronament (prèvia presentació de document d'identitat original i vigent), d'identificació electrònica idcatmòbil (requereix targeta sanitària i mòbil), presentació de sol·licituds (requereix autenticació amb certificat electrònic), pagament d'impostos i taxes municipals amb targeta bancària.
  • Expedidió de certificat electrònic idcat per a persones físiques.

 

Atenció telefònica (línies i serveis):

  • Informació general de serveis municipals, de la tramitació administrativa i de la ciutat.
  • Consulta i seguiment de tràmits iniciats amb l'Ajuntament de Sitges.
  • Cites prèvies amb serveis tècnics municipals.
  • Recepció i canalització de queixes i suggeriments.
  • Des del telèfon 010, o des del 93 811 48 04 si truqueu des de fora del municipi.

 

Atenció telemàtica:

  • Informació, presentació i registre de sol·licituds i tràmits municipals: Carpeta ciutadana. Al portal de tràmits podreu consultar el detall informatiu de tots els tràmits que ofereix l'Ajuntament de Sitges i presentar sol·licituds.
  • Consulta de les vostres dades sobre registres, expedients, notificacions i padró d'habitants que consten a l'Ajuntament de Sitges, així com seguiment dels tràmits que hagueu presentat, des de La meva carpeta.
  • Suport i ajuda en cas de dubte o incidències en qualsevol d'aquests serveis electrònics.
  • Recepció i gestió dels correus electrònics de la ciutadania: oac@sitges.cat
 
 

Informació bàsica sobre el tractament de dades personals:

  • Base jurídica del tractament: Exercici de poders públics (Article 6.1.e del RGPD 2016/679)
  • Responsable del tractament: Ajuntament de Sitges.
  • Finalitat del tractament: Atendre i gestionar el dret  de les persones a comunicar-se amb l’ajuntament.
  • Exercici de drets dels interessats:D’accés, rectificació, supressió, portabilitat de les dades, limitació i d’oposició al tractament, adreçant-vos al correu electrònic oac@sitges.cat o al correu postal a l’Ajuntament a Pl . Ajuntament s/n.

 

On són les OAC

> Oficina d'Atenció Ciutadana - Centre
> Oficina d'Atenció Ciutadana - Les Botigues de Sitges
> Oficina d'Atenció Ciutadana - Garraf